3ua

Чи знають у світі українські бренди і чому купують їхні товари

Дослідницькі агенції Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics провели опитування серед мешканців семи країн світу про впізнаваність продукції від українських виробників. Він проводився на замовлення громадського об’єднання Brand Ukraine.

У травні було опитано по 400 осіб, які проживають у Польщі, Німеччині, Великій Британії, Франції, США та Туреччині. З них 82% без підказки не змогли назвати жодного українського бренду; 3% згадали кондитерські вироби Roshen, літаки Antonov, горілку Nemiroff, соки Sandora, жіночий одяг Sleeper та Paskal.

Після того, як респондентам надали список, найпопулярнішим виявився онлайн-перекладач Grammarly. Друге місце зайняло веб-сховище GitLab, а Roshen опустився на третю позицію.

Більшість опитаних купують українські товари, щоб підтримати Україну. Багатьох приваблює ціна. Дехто з респондентів набуває українців просто з інтересу. Крім того, закордонні покупці цінують високу якість української продукції та її унікальність.

Не купують українські товари через те, що про них нічого не знають.

Щодо відомих особистостей, то 27% опитаних без підказки назвали президента України Володимира Зеленського; 8% знають, хто такий Володимир Кличко, а 7% відомо про Андрія Шевченка.

Опубліковано в ІТ