Дослідницькі агенції Umbrella Research та Foresight and Predictive Analytics провели опитування серед мешканців семи країн світу про впізнаваність продукції від українських виробників. Він проводився на замовлення громадського об’єднання Brand Ukraine.
У травні було опитано по 400 осіб, які проживають у Польщі, Німеччині, Великій Британії, Франції, США та Туреччині. З них 82% без підказки не змогли назвати жодного українського бренду; 3% згадали кондитерські вироби Roshen, літаки Antonov, горілку Nemiroff, соки Sandora, жіночий одяг Sleeper та Paskal.
Після того, як респондентам надали список, найпопулярнішим виявився онлайн-перекладач Grammarly. Друге місце зайняло веб-сховище GitLab, а Roshen опустився на третю позицію.
Більшість опитаних купують українські товари, щоб підтримати Україну. Багатьох приваблює ціна. Дехто з респондентів набуває українців просто з інтересу. Крім того, закордонні покупці цінують високу якість української продукції та її унікальність.
Не купують українські товари через те, що про них нічого не знають.
Щодо відомих особистостей, то 27% опитаних без підказки назвали президента України Володимира Зеленського; 8% знають, хто такий Володимир Кличко, а 7% відомо про Андрія Шевченка.